Spacer wirtualny
Aktualności
dodano:2013-07-16

Na wszystkie zajęcia obowiązuje rezerwacja!!!



dodano:2015-03-18

ZUMBA DLA DZIECI !!!!

SOBOTY O 11:00

ZAPRASZAMY Laughing



dodano:2015-09-10

UWAGA!

Już w październiku ruszamy z nową salą, nowymi zajęciami! Wszelkie informacje uzyskacie w klubie lub telefonicznie:) Niezależnie od wieku zapraszamy wszystkich kochających ruch!



Oferta

Aerobic - to forma treningu stymulującego wydolność krążeniowo - oddechową oraz dodatkowo rozwijającego wytrzymałość mięśni. Choreografia składa się z prostych kroków, których wykonywanie poprawia koordynację, pamięć oraz pobudza przemiany tłuszczowych w organizmie. Zajęcia te przeznaczone są dla osób początkujących i średnio zaawansowanych.

Aerobic + brzuch - trening aerobowy, poprawiający kondycję oraz wydolność organizmu z naciskiem na ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha.

Super Step - to forma ćwiczeń z wykorzystaniem specjalnej platformy o wysokości 10-25 cm, którą można podnosić lub obniżyć za pomocą tzw. "pięter" w zależności od stopnia zaawansowania. Choreografia składa się z prostych kroków, których wykonywanie poprawia koordynację i pamięć oraz pobudza przemiany tłuszczowych w organizmie. Zajęcia te przeznaczone są dla osób początkujących i średnio zaawansowany.

Magic Bar - to zajęcia gwarantujące poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów, utratę tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśni. Wykorzystuje się w nich sztangi o różnej ciężkości w zależności od możliwości ćwiczącego..Zajęcia przeznaczone są dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

Step + atak na brzuch - trening aerobowy o wysokiej intensywności, gdzie główny akcent ćwiczeń położony jest na wzmocnienie mięśni brzucha.

TBC - charakterystyczna cechą tej lekcji jest szerokie zastosowanie przyrządów i przyborów zwiększających opór w czasie ćwiczeń. Różnego typu ciężarki, elastyczne taśmy, a także platformy do step aerobicu służą zwiększeniu intensywności ćwiczeń. Zajęcia dla wszystkich polegają na ćwiczeniach izolowanych poszczególnych partii mięśniowych ciała, które przeprowadza się w seriach.

BUP - ćwiczenia kształtujące brzuch , uda , pośladki ( redukcja tkanki tłuszczowej ).

 Joga -ćwiczenia zajmujące się rozwojem człowieka w sensie fizycznym, psychicznym oraz duchowym, pozwalające kontrolować myślenie, emocje i działanie. Zatem to doskonała metoda pracy, nie tylko z ciałem. Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy i wycisza umysł. Systematyczne ćwiczenia mają działania profilaktyczne na większość chorób, dodają energii i siły do działań w codziennym życiu.

Pilates - ćwiczenia pilates to łagodny i delikatny sposób kształtowania ciała, jednocześnie jednak trudny i dlatego naprawdę skuteczny. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, dlatego całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka. Ćwiczenia bez stresu wykonywane przy spokojnej muzyce wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają samopoczucie.

Zdrowy kręgosłup - ćwiczenia oparte na ćwiczeniach rozlużniających,mobilizacyjnych,wzmacniających,koordynacyjnych i równoważnych(na bazie ćwiczeń pilatesa i jogi).Obciążają kręgi wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców,likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozlużniając napięcia.Systematyczne wykonywanie ćwiczeń uczą prawidłowej postawy ciała,wzmacniając mięśnie grzbietu,niwelują dolegliwości związane poprzez siedzący lub stojący tryb pracy. 

Spinbike - jedna z najbardziej interesujących i nowoczesnych form zajęć aerobowych. To trening wykonywany na specjalnym skonstruowanym rowerze stacjonarnym, prowadzony przez wyszkolonego instruktora. Zajęcia przypominają odbywającą się do muzyki lekcję aerobicu, podczas której prowadzący wraz z uczestnikami ćwiczą na rowerach: na siedząco, stojąco, w wolnym i szybkim tempie. Na te "ewolucje" pozwala specyficzna, bardzo prosta konstrukcja roweru oraz jego doskonała stabilność. Trening przeznaczony dla każdego, gdyż można rozpocząć go w każdym momencie życia.

Wiosła - to trening wytrzymałościowy, aerobowy z wykorzystaniem ergometru wioślarskiego, który równomiernie angażuje wszystkie główne grupy mięśni i poprawia wydolność systemu sercowo - naczyniowego. Wiosłowanie wzmacnia mięśnie pleców, barków i nóg. Poza tym "wiosła" wspomagają spalanie tłuszczu i zwiększają zdolność organizmu do przyswajania tlenu.

Body ball - czyli gimnastyka całego ciała z wykorzystaniem dużej piłki. Ćwiczenia z piłką są niezwykle skuteczne ponieważ stanowi ona niestabilną podstawę, na której wykonujemy ćwiczenia. Efektem tego jest konieczność zmuszenia do pracy większej liczby mięśni, dlatego body ball ma wpływ na naszą postawę i może zapobiec problemom z kręgosłupem lub łagodzi tego typu dolegliwości. Gimnastyka body ball doskonale relaksuje, jest wspaniałym sposobem na pozbycie się wzmożonego napięcia mięśniowego w różnych okolicach naszego ciała, a przede wszystkim jest po prostu przyjemna.

ZUMBA - zajęcia taneczne zainspirowane latynowskimi rytmami. Innowacyjny system fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę,poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie!

ZUMBA Toning - zajęcia w rytmach latynowskich z użyciem ciężarków pełniących funkcję instrumentów. Doskonały sposób na intensywną rzeźbę ciała dla każdej osoby lubiącej dobra zabawę połączona z wysiłkiem fizycznym.

Trening obwodowy - Doskonały sposób na wyrzeźbienie sylwetki. Trening stacyjny o sporej  intensywności mający na celu poprawę wydolności i zwiększenie siły mięśni. Zajęcia polegają na wykonywaniu 2 minutowych ćwiczeń na poszczególnych stacjach. Systematyczny trening doskonale poprawia wydolność organizmu, szczególnie tę formę aktywności fizycznej poleca się kobietom.